Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ
 


 
Άγιο Πνεύμα εσύ που λύνεις τα προβλήματα, που φωτίζεις όλους τους δρόμους, ώστε να μπορέσω να πετύχω το στόχο μου.




Εσύ που μου δίνεις το θεϊκό δώρο να συγχωρώ & να ξεχνώ όλα τα κακά εναντίων μου & που σε όλες τις στιγμές τις ζωής μου είσαι μαζί μου.







Θέλω με αυτή τη σύντομη προσευχή να σε ευχαριστήσω για όλα & να επιβεβαιώσω για άλλη μια φορά ότι δεν θέλω ποτέ να χωριστώ από σένα, παρ΄όλες τις υλικές ψευδαισθήσεις.







Θέλω να είμαι μαζί σου στην αιώνια δόξα.

Σε ευχαριστώ για το έλεός σου, προς εμένα & τους δικούς μου.





Πρέπει να πείτε αυτή την προσευχή για τρεις διαδοχικές μέρες. 

Μετά από τρεις μέρες, η χάρη που ζητήσατε θα πραγματοποιηθεί, ακόμη & αν φαίνεται δύσκολη. 

Αφού πραγματοποιηθεί η ευχή σας, πρέπει να δημοσιεύσετε αυτή την προσευχή, μαζί με αυτές τις οδηγίες, χωρίς να αναφέρετε την ευχή που κάνατε. 


Μόνο τα αρχικά σας πρέπει να εμφανίζονται στο κάτω μέρος.

Κ.Ι.Σ.

Πηγή: Η Δέκατη Επίγνωση
Εκδόσεις Διόπτρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου