Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ


 
  • Βλέπω το καλό μέσα σε κάθε μέλος της οικογένειάς μου.Η οικογενειακή μου ζωή είναι αρμονική & γεμάτη με αγάπη & χαρά.

 
    • Επιτρέπω στην καρδιά μου να ανοίξει, ώστε να νοιώσω αγάπη & συμπόνια, για όλα τα μέλη της οικογένειάς μου.





      • Κρατώ σκέψεις & αισθήματα αγάπης για όλα τα μέλη της οικογένειάς μου.Αισθάνομαι πραγματική αρμονία μέσα σε αυτήν.

        • Όσο περισσότερη αγάπη στέλνω σε κάθε μέλος της οικογένειάς μου, τόση περισσότερη αγάπη επιστρέφει σε μένα.

        • Η καρδιά μου είναι γεμάτη από ευγνωμοσύνη & έντονες συγκινήσεις, επειδή γνωρίζει ότι υπέροχοι άνθρωποι & καταστάσεις είναι γύρω μου τώρα.
        • Απελευθερώνω κάθε φόβο που μπορεί να έχω σχετικά με το να δίνω & να δέχομαι αγάπη.
        • Ζητώ όλα τα αποτελέσματα & οι επιδράσεις των λαθών & των παρεξηγήσεων να λυθούν & στο παρελθόν & στο παρόν.
         
         

        Δεν υπάρχουν σχόλια:

        Δημοσίευση σχολίου