Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΨΥΧΗ,
 

     
 

Αγαπημένε Θεέ,
       
Αγαπημένοι Άγγελοι της συντροφικότητας

Σας ζητώ να με βοηθήσετε να βρεθώ σε μια υπέροχη σχέση αγάπης με την αδελφή ψυχή   μου.  





Παρακαλώ δώστε μου σαφή καθοδήγηση για να βρω την αδελφή ψυχή μου & βοηθήστε να  συναντηθούμε & να χαρούμε ο ένας τον άλλον χωρίς καθυστέρηση. 




Ζητώ τη βοήθειά σας ώστε να δημιουργηθούν οι περιστάσεις για να βρεθώ σε αυτήν την  υπέροχη σχέση με την αδελφή ψυχή αμέσως.   

Σας παρακαλώ βοηθήστε  με να θεραπευτώ &  να καθαρίσω ότι μπλοκαρίσματα υπάρχουν  στο νου, το σώμα ή τα συναισθήματά μου, που με έκαναν να φοβηθώ μια μεγάλη αγάπη. 

Σας παρακαλώ βοηθήστε με να ακούσω και να ακολουθήσω τη θεϊκή  καθοδήγηση που με  οδηγεί να βρω και να χαρώ αυτή τη σχέση με την αδελφή ψυχή. 


Ξέρω ότι ο σύντροφός μου ψάχνει για μένα με την ίδια θέρμη που &  εγώ ψάχνω αυτό το πρόσωπο. &  οι δυο σας ζητάμε να μας φέρετε  κοντά και να μας βοηθήσετε να καταλάβουμε & να   δεχτούμε τις ευλογίες της μεγάλης αγάπης


 
Γενηθήτω το θέλημά σου.

Ευχαριστώ & ευγνωμονώ

Πηγή: Θεραπεία με την βοήθεια των Αγγέλων
Doreen Virtue

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου