Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012





Επίκληση καθόδου της φλόγας

 


Εις το όνομα της Εγω ειμί Παρουσίας.

Ιόχρους φλόγα, Ιόχρους φλόγα, Ιόχρους φλόγα

Με την ευλογία του Αγίου Γερμανού,
των ιερών υπάρξεων της 7ης Ακτίνας και
Αγγελικών Δυνάμεων του Ιόχρου Πυρός,

Ζητώ με ευλάβεια να κατέλεθεις στο κέντρο στου χώρου μου
και απο εδω να αναβλύσεις Ιόχρουν Φώς.

Να διαχυθεί στα σώματά μου κ στα σώματα των μελών της οικογένειάς μου
για θεραπεία, κάθαρση και μετουσίωση.

Φώτισέ με να κάνω χρήση επ' αγαθώ,

για το καλό το δικό μου και όλης της ανθρωπότητας.


ΓΕΝΟΙΤΟ.




Ενίσχυση και συντήρηση του βωμού της Ιόχρου φλόγας.



Ιόχρους Φλόγα, Ιερή και ευλογημένη ενέργεια.

Στέκομαι με σεβασμό μπροστά στο βωμό Σου.

Επιθυμώ και ζητώ την Δύναμη της Εγω Ειμί,
για να τον ενισχύσω και να τον συντηρώ.

Ζητώ με ευλάβεια να ακτονοβολείς την Παρουσία Σου.

Να δέχομαι συνέχεια στα σώματά μου το Ιερό Πυρ,
που με τόση αφθονία μας παρέχεις.

Να το χρησιμοποιώ για την εξέλιξή μου και για την εξέλιξη
της ανθρωπότητας.
Να είναι αυτη εδω η Εστία, πηγή Φωτός κ Αγάπης.

Δύναμη και παρηγοριά για μένα και την οικογένειά μου και για όλες τις ψυχές που χρειάζονται βοήθεια.

Με την θέληση του Νου.
Με τηνΦλόγα της Καρδιάς.
Με την δύναμη της Πίστης.

Ιόχρους Φλόγα, σε πιστεύω
Ιόχρους Φλόγα, σε αγαπώ
Ιόχρους Φλόγα, σε υπηρετώ.

ΓΕΝΟΙΤΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου